Ik hoop, dat ik niet lastig ben omdat ik verleden week ook al een vraag heb gesteld omtrent de Windows Firewall, waaop Michel mij een duidelijk antwoord gaf. In het verloop van mijn probleem werd mij gezegd, dat ik 7 dll. files diende te installeren via uitvoeren. Omdat 5 dll.s niet konden worden ingevoerd werd mij geadviseerd een herinstallatie van Windows te doen. Ik ben van plan om dat na volgende week te laten doen. Echter lezend op Internet nadat door mij via Google "reparatie Windows"werd ingeklopt las ik de websites "support.microsoft.com"windowscorner.com"en "windows.hcc.nl" Hierin las ik dat via de opgestarte computer middels de schijf van Windows XP een herinstallatie kon worden gedaan (dus geen schone installatie). Via de uiteindelijke "bijgewerkte installatiebestanden downloaden"ga je verder met de aanwijzingen van de installatie wizard. Mij gaat het erom of ik via zo'n vereenvoudigde herinstallatie de funktie van het normaal via Start uitschakelen van de computer kan herstellen, omdat dat voor mij het enige probleem is; de computer werkt namelijk verder normaal. Ik denk namelijk als het mij op die manier niet lukt en ik maak het nog erger; zal een uiteindelijke herinstallatie van Windows de problemen oplossen. Is bovenstaande voor mij een optie om uit te proberen of heeft dat geen zin?
Bij voorbaat dank voor een advies.
Tonie.