Hoi allemaal
bericht aangepast door Peter: Adult URL verwijdert
daar ben i k weer. Zoals je misschien nog weet heb ik op de melding dat Cs t overgaf aan Telfort direkt gereageerd met een schrijven naar maastricht en wel op 22 oktoberMoest voor 1 december maar aangezien ik dinsdags 27-10 naar duitsland moest voor hartoperatie en niet wetend hoelang dat ging duren , en t evt daarna vergeten als ik vroeg thuis was , heb ik meteen op de ledenmail gerageerd dmv een opzegbrief. in december schreef Telfort 4,83 van mijn rekening.Ik dacht dat dat was omdat ik in kan bellen, -antiek maar kan wel in noodgeval (maar alleen getest heb via dat *ikwilinbellen adres dat ik kreeg van jullie en dat dat de kosten voor dat testen waren Paar minuten en starttarief. Maar nu is 28 januari weer 6,81 van mijn rekening geschreven Het waren dus geen inbelkosten , want dit bedrag is precies t bedrag dat CS in de brief aangaf voor een abo bij Telfort.Door de spanning rond mijn hartoperatie en dat ik wilde dat hij perse voor t weekend in maastricht lag heb ik geen kopie , heb hem handgeschreven en snel voor 5 uur op de bus gedaan nog , maar heb t op mijn pc staan dat ik op 22-10 heb gereageerd en ik weet nog precies wat ik schreef Reden erbij gezet en mijn accountnaam en adres natuurlijk .Ergens las ik dat er wel meer adressen gewoon moesten betalen, rekening kregen heeft CS dit bewust niet doorgegeven of wat? Weten jullie hier meer van. Doordat ik dat inbelprovider gedoe heb , ben ik toch niet met telfort in contract? ik heb bovendien niet eens gegevens. ik heb NIKS..alleen een afschrift. Staat op t afschrift ook nog meer info ...url verwijdert... /mijn...fort maar ik heb daar niks van en mee. Weten jullie wat er aan de hand is en wat ik kan/ moet doen want dit lijkt me niet goed Moet toch wel een fout zij van CS of niet???groet m.josee